مدیرکل ارتباطات و اموربینالملل شهرداری قم در آغاز دوره ششم طرح "شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" در سامانه ارتباط مردمی 137 حضور یافت و پاسخگوی مستقیم درخواست شهروندان بود.
آغاز دوره ششم طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”/حضور و پاسخگویی مستقیم مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم در سامانه ۱۳۷ شهری
19 آبان 1401 ساعت 22:58
مدیرکل ارتباطات و اموربینالملل شهرداری قم در آغاز دوره ششم طرح "شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" در سامانه ارتباط مردمی 137 حضور یافت و پاسخگوی مستقیم درخواست شهروندان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در آغاز دوره ششم طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم درخواست شهروندان در قالب تماسهای تلفنی بود. مدیرکل ارتباطات و اموربینالملل شهرداری قم امروز به صورت مستقیم پاسخگوی ۱۸ درخواست شهروندان در حوزههای مختلف مرتبط با عملکرد اداره کل از جمله فضاسازی شهری، افتتاح پروژهها، کنگره شهدا و … بود. لازم به ذکر است هر هفته چهارشنبهها یکی از مدیران شهری در طرح ” شهروند پرسشگر – مدیر پاسخگو” و با حضور در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم هستند که این هفته با حضور مدیرکل ارتباطات و اموربینالملل شهرداری قم دوره ششم این طرح آغاز شد. انتهای پیام/
کد مطلب: 10029