معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به حجم بالای تماسهای مزاحم به سازمان آتشنشانی گفت: برای کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده میشود.
بیش از ۶۰ درصد تماسها با آتشنشانی قم مزاحمت است/نحوه اعزام آتشنشانی قم به حوادث بازنگری شد
29 آذر 1401 ساعت 23:09
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به حجم بالای تماسهای مزاحم به سازمان آتشنشانی گفت: برای کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تعداد زیاد تماسهای مزاحم به سازمان آتشنشانی اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد تماسها به سازمان آتشنشانی مزاحمت بوده و این عدد باعث بروز خطا و مشکلات زیادی در سازمان آتشنشانی شده است.
وی از اصلاح روند اعزام نیرو به محل حادثه خبر داد و افزود: برای کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده میشود.
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان توجه به فرهنگ شهروندی و آگاهسازی کودکان و نوجوانان با خطرات مزاحمت برای سازمان آتشنشانی شاهد کاهش این تعداد تماس مزاحم به سازمان باشیم.
وی در ادامه به افزایش بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: قم کلانشهری است که در سال بیش از ۱۷ مناسبت ملی و مذهبی را برگزار میکند و سیاست ما در مدیریت شهری ارائه خدمات قابلقبول به زائران و مسافران و همچنین شهروندان است.
اصفهانیان مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ما بر اساس قرارداد و بودجه هزینهها را پرداخت میکنیم و سیاست ما بر پرداخت کامل حقوحقوق کارگران است و در ابتدای سال ۲۵ درصد سنوات کارگران را در خدمات شهری و فضای سبز پرداخت کردیم و در موضوعات اجتماعی که این مدت در کشور وجود داشت ما حقوحقوق کارگران را بهموقع پرداخت کردیم.
کد مطلب: 10406