مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری قم، اقدامات کمیته ارزاق ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم را تشریح کرد.
رئیس کمیته ارزاق ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم مطرح کرد؛
از تأمین مایحتاج مسافرین نیمه شعبان تا عرضه میوه تنظیم بازار عید نوروز
3 فروردين 1402 ساعت 17:46
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری قم، اقدامات کمیته ارزاق ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا مظفری در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه فعالیتهای ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از پیش از نیمه شعبان آغازشده بود، اظهار کرد: کمیته ارزاق این ستاد اقدامات مختلفی ازجمله تأمین مایحتاج عمومی مسافرین نیمه شعبان تا تأمین میوه شب عید را دنبال میکند. وی با اشاره به اینکه 12 غرفه عرضه تزئینات سفره هفتسین و ماهی توسط این کمیته برپاشده است، مطرح کرد: همچنین 55 غرفه عرضه میوه ریحان نیز وظیفه تأمین میوه شب عید را دنبال میکنند. مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه همچنین حدود 55 دکه تنقلات در سطح شهر و ورودیهای شهر فعال شدهاند، عنوان کرد: 18 فروشگاه همشهری نیز بهصورت مستقل تأمین مایحتاج مردم را دنبال میکنند. وی با تأکید بر اینکه 10 جایگاه بهروز CNG نیز استانداردسازی شده و خدمات 24 ساعته انجام میدهند، خاطرنشان کرد: 14 غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نیز در مناطق هشتگانه فعالیت دارند. مظفری با بیان اینکه تلاش شده شهروندان در تمامی مناطق بتوانند از این ظرفیت بهرهمند شوند، تصریح کرد: موضوع نظارت بر کیفیت و قیمت میوهها توسط ستاد تنظیم بازار استان دنبال میشود. وی با اشاره به اینکه برای آسایش زندگی شهروندان از سال 95 دو شهرک صنوف و خودرویی را در خارج از محدوده شهری ایجاد کردهایم، یادآور شد: خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی شهرک خودرو با 27 هکتار مساحت آماده و فعالین این صنف نیز استقبال خوبی از این شهرک داشتهاند.
انتهای خبر/
کد مطلب: 11467