مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم آمار پاسخگویی سامانه 137 تا روز سوم فروردینماه را بیش از 3 هزار تماس عنوان کرد.
پاسخگویی 24 ساعته سامانه 137 شهرداری قم
راهنمایی زائران بهصورت تلفنی در سامانه 137 شهرداری قم/ ثبت بیش از 3 هزار تماس در 3 روز نخست سال
4 فروردين 1402 ساعت 16:19
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم آمار پاسخگویی سامانه 137 تا روز سوم فروردینماه را بیش از 3 هزار تماس عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ؛ مهدی کلانترزاده با اشاره به فعالیت سامانه 137 شهرداری قم بهصورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال گفت: با تمهیدات در نظر گرفتهشده این سامانه در ایام نوروز بهصورت فوقالعاده در حال ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان و زائران خواهد بود.
وی آمار پاسخگویی این سامانه تا روز سوم فروردینماه را بیش از 3 هزار تماس عنوان کرد و افزود: راهنمایی زائران و مسافران، اسکان فرهنگیان و ثبتنام تورهای قمگردی ازجمله موضوعاتی بود که در ایام نوروز بهصورت ویژه مورد پاسخگویی در این سامانه قرارگرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم همچنین ثبت موضوعات دیگر ازجمله نظارت بر خطوط اتوبوسرانی، نظافت و پاکسازی معابر را از دیگر موضوعات درخواستهای ثبتشده در این سامانه دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی در روزهای اول و دوم فروردینماه، بخشی از درخواستهای شهروندان نیز مربوط به موضوع آبگرفتگی معابر بوده است.
کلانترزاده همچنین آمار تماسها و درخواستهای ثبتشده در روز 29 اسفند را نیز 1240 تماس اعلام کرد و گفت: در ایام پایانی سال با توجه به تکاپوی شهروندان قبل از آغاز سال نو و حضور زائران و مسافران و همچنین برنامههای مختلف نوروزی، حجم فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری نیز افزایشیافته و درخواستهای شهروندان نیز به همین دلیل شاهد رشد بوده است.
وی سامانه 137 را تنها مرجع راهنمایی تلفنی زائران و مسافران بهصورت شبانهروزی در قم دانست و ادامه داد: اطلاعات سایر دستگاههای استانی نیز برای ارائه به زائران و مسافران در بانک اطلاعاتی این سامانه درجشده است تا بتوانیم پاسخگویی کاملی به نیازهای زائران و مسافران داشته باشیم.
انتهای خبر/
کد مطلب: 11480