کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور فرمانده پایگاه بسیج اداری شهید بهشتی صورت گرفت؛

اولین نشست اعضای بسیج اداره کل پست استان قم در سال 1402

24 فروردين 1402 ساعت 21:42

سروان معارفوند: کارکنان پست همواره امانتدار مردم بوده و کار پست مصداق بارز خدمت رسانی است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، اولین جلسه شورای بسیج اداره کل پست استان قم با حضور ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم، سروان پاسدار حسن معارف‌وند فرمانده بسیج حوزه ادارات شهید بهشتی، یوسف رضا جلالوند فرمانده و دیگر اعضای پایگاه بسیج شهید حامدی پست استان قم برگزار شد.
باقری منش در این نشست با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه خواند و افزود: بسیج پاک ترین نهاد است که باید توسط اعضای خود نقش جهادی خود  را به خوبی ایفا نماید.
مدیرکل ادامه داد: بسیجی می بایست الگو باشد و برای اجرای وظایف از سخنان مقام معظم رهبری وام بگیرد تا بستر رشد و پیشرفت کشور فراهم شود.
وی تاکید کرد، خدمت رسانی و تکریم مشتریان از نقش های مهم و موثر بسیج در ادارات است که میز جهادی خدمت برای دسترسی مردم به مدیران و ارائه خدمات آسان به ارباب رجوع به همین علت تشکیل شده است.
سروان معارفوند اقدامات و خدمات پایگاه بسیج پست استان را شایسته تقدیر دانست و از باقری منش به جهت حضور فعال در اجرای فعالیت های فرهنگی و توجه ویژه وی به آرمان ها و اهداف بسیج تشکر کرد.
فرمانده پایگاه بسیج اداری شهید بهشتی کارکنان پست را امانت‌دار مردم و از مصادیق بارز خدمت رسانی خواند و اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بسیجیان، امانت‌داری است که باید بر اساس اصول و ارزش‌های صادقانه گام بردارند و به حمدالله این ویژگی در کارکنان پست برجسته است. 
وی در ادامه بر تکالیف بسیج در سال 1402 تاکید و خواستار هم فکری و هم افزایی اعضای بسیج در تحقق شعار سال 1402 با عنوان «مهارتورم، رشد تولید» شد.
سروان معارفوند همچنین خاطر نشان کرد: نقش آفريني موثر كاركنان پست در دوران دفاع مقدس بسیار با اهیمت و ماندگار بوده و امروزه نیز به خوبی اهداف و برنامه‌هایش را با نیاز‌های جامعه جهت خدمت رسانی شایسته همسو نموده است.
​​​​​​​در پایان نشست جلالوند فرمانده بسیج پست استان گفت: احکام اعضای بسیج اداره کل صادر و به ایشان ابلاغ گردیده است و انتظار می رود با روحیه جهادی و کار جمعی امور فرهنگی اداره کل به خوبی انجام پذیرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 11661

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11661/اولین-نشست-اعضای-بسیج-اداره-کل-پست-استان-قم-سال-1402

قم فوری
  https://www.qomefori.ir