مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: نهادینه کردن و تجلی اخلاق اسلامی، احترام به مردم و بهبود فرهنگ تکریم ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی درست و به موقع به مخاطبان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
منتخبان جشنواره « خوشرویی و پاسخگویی » در تامین اجتماعی قم معرفی شدند
19 مهر 1402 ساعت 0:05
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: نهادینه کردن و تجلی اخلاق اسلامی، احترام به مردم و بهبود فرهنگ تکریم ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی درست و به موقع به مخاطبان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره دائمی خوشرویی و پاسخگویی این اداره کل با بیان این که یکی از ویژگیهای بارز دین مبین اسلام مردم داری و تکریم ارباب رجوع است، اظهارداشت: جشنواره دائمی «خوشرویی و پاسخگویی» تامین اجتماعی قم با شاخصه هایی از جمله خوش اخلاقی، حسن خلق، پاسخگویی، رعایت احترام ارباب رجوع، پرهیز از تنش و درگیری و احساس مسئولیت نسبت به حقوق مراجعان بصورت ماهانه برگزار شده و همکارانی که بیشترین امتیاز در شاخص های اعلام شده را داشته باشند به عنوان برگزیده معرفی می گردند.
کد مطلب: 13752