کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهیه‌کننده و مجری صداوسیما:

فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود

فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود

5 آذر 1402 ساعت 10:41

تهیه‌کننده و مجری صداوسیما گفت: نیاز است که فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود تا بتوانیم در همه زمینه ها به موفقیت برسیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار  ما با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: یکی از نهادهایی که در همان آغازین روزهای انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب پایه گذاری شد، نهاد مقدس و ماندگار بسیج بود.
وی ادامه داد: از همان ماه های آغازین این نهاد مردمی شاهد جانفشانی ها و از خودگذشتگی بسیجیان در همه عرصه ها بودیم.
آرزومندی تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی هشت ساله هوشمندی و درایت امام خمینی(ره) در تشکیل سازمان بسیج نمایان شد به طوری که حضور بی سابقه بسیجیان در طول جنگ تحمیلی ورق را برگرداند و خیال باطل دشمنان انقلاب برای شکست و سقوط نظام نوپای ایران اسلامی نقش بر آب شد.
وی به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بعد از جنگ تحمیلی بسیج در عرصه سازندگی توانست گام های خوبی بردارد و بسیاری از بازسازی های بعد از جنگ توسط این نهاد مقدس انجام شد.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره  به فعالیت های بسیج در قالب گروه های جهادی تاکید کرد: در دوران کرونا ما شاهد بودیم که از همان روزهای اول این بسیجیان بودند که در مراکز درمانی و آرامستان ها مستقر شده و خدمت رسانی به بیماران کرونایی را شروع کردند.
وی افزود: در حودث و بلایای طبیعی نیز باز هم این بسیجیان هستند که از همان لحظات آغازین اقدام به خدمت رسانی به مردم می کنند.
آرزومندی خاطر نشان کرد: نیاز است که فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نهادینه شود تا بتوانیم در همه زمینه ها به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/110

انتهای خبر/


کد مطلب: 14418

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/14418/فرهنگ-بسیجی-همه-عرصه-نهادینه-شود

قم فوری
  https://www.qomefori.ir