کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر کرمان:

پیشرفت‌های قم در سال‌های اخیر زبان‌زد است

26 ارديبهشت 1403 ساعت 23:05

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه پیشرفت شهر قم طی سال‌های اخیر زبان‌زد بوده است، گفت: زمانی که از خارج از شهر قم به این شهر وارد شده و گسترش شهر را مشاهده می‌کنید، باید مسئولین شهری قم را تحسین کنید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا نادری در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: در این اجلاسیه‌ها و جلسات با انتقال تجربیات، حل مشکلات مردم آسان‌تر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باید یک نظارت قوی بر انتخابات شوراها باشد، مطرح کرد: اگر این نظارت وجود داشته باشد، شوراها متخصص و قوی تشکیل خواهند شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه انتخاب شورای متخصص به مدیریت واحد شهری منجر خواهد شد، عنوان کرد: اگر شورا دارای نقاط ضعف باشد، قطعا کسی به حرف ‌آن گوش نخواهد داد.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت جامع شهری باید منجر به برداشتن موانع شود، خاطرنشان کرد: اگر موانع برداشته شده و راه هموار شود، تولید به شکل مضاعف انجام خواهد شد.
نادری با بیان اینکه انتظارات مردم از شوراها برآورده نشده است، تصریح کرد: یکی از علت‌های این اتفاق نیز عدم وجود شوراها متخصص است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت شهر قم طی سال‌های اخیر زبان‌زد بوده است، یادآور شد: زمانی که از خارج از شهر قم به این شهر وارد شده و گسترش شهر را مشاهده می‌کنید، باید مسئولین شهری قم را تحسین کنید.

انتهای خبر/


کد مطلب: 16333

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/16333/پیشرفت-های-قم-سال-های-اخیر-زبان-زد

قم فوری
  https://www.qomefori.ir