کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دادگستری قم:

تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری است/عملکرد موفق مدیریت شهری در پیشگیری از وقوع جرم

18 مرداد 1403 ساعت 1:56

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: در کارگروه‌های مختلف ستاد صیانت، بیشترین تعاملات ما با مدیریت شهری بوده که عملکرد خوبی در این حوزه ثبت شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با حضور سعید کاویانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و  نمایندگانی از دستگاه‌های امنیتی و اجرایی استان در دفتر این معاونت برگزار شد.
 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در این جلسه گفت: ارزیابی از مصوبات کارگروه‌های زیرمجموعه در سال گذشته و 4 ماهه نخست امسال، در جلسه شورای پیشگیری با حضور رئیس‌کل دادگستری و اعضای این شورا انجام شد و به حمدالله مدیریت شهری قم عملکرد خوبی در این حوزه ثبت کرده است.
وی با اشاره به کارگروه‌های مختلف این معاونت گفت: کارگروه صیانت از منابع آب، کارگروه کنترل و کاهش تصادفات رانندگی و کارگروه مشترک مبارزه با دخانیات تعدادی از کارگروه‌های فعال هستند که خوشبختانه در استان قم، 90 درصد از برنامه‌ها و مصوبات آن‌ها پیشرفت داشته و اقدامات خوبی انجام شد.
کاویانی برگزاری جلسات متعدد با زیرمجموعه‌های مدیریت شهری را مورد توجه قرارداد و افزود: جلسات متعدد و منظمی با مدیران، معاونین شهردار و همچنین شهرداران مناطق انجام‌شده و در جلسه‌ای با حضور شهردار قم نیز نتایج این اقدامات تشریح و از همکاری و تعامل مدیریت شهری قم تقدیر شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم ادامه داد: برنامه تقدیر و قدرشناسی از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در جلسه شورای پیشگیری و با حضور رئیس‌کل دادگستری انجام شد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تصریح کرد:  بخش عمده‌ای از ارتباطات و تعاملات با حوزه فضای سبز و  سیما و منظر است که در این حوزه  پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری در این بخش است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17072

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17072/تکمیل-کمربند-سبز-شهر-قم-یکی-افتخارت-مدیریت-شهری-عملکرد-موفق-پیشگیری-وقوع-جرم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir