کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خبر داد:

اختصاص ۲۵ هزار تن آسفالت به معابر شهری منطقه چهار قم / تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه

11 شهريور 1403 ساعت 0:40

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم از اختصاص و توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری، میزان ۲۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری منطقه چهار استفاده شده که عدد قابل توجهی است.

وی افزود: در سطح منطقه چهار بسیاری از شوارع اصلی از جمله بلوار غدیر، بلوار شهید کریمی، خیابان صفاشهر، بلوار عماد مغنیه و بلوار فردوسی مشکل زیادی در خصوص آسفالت داشتند که به لطف خدا رفع شد.
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم تصریح کرد: سایر پروژه‌ها از جمله پل نیک‌اندیش، پل شهید صدوقی به فردوسی و ادامه بلوار جعفر طیار و فاز ۵ عمار یاسر نیز در حال پیگیری هستند تا به نتیجه برسند.
اقبالیان در ارتباط با وضعیت بودجه این منطقه تصریح کرد: بودجه‌ای که در قالب پروژه‌های کلان منطقه چهار تأیید شده، بودجه ساخت تقاطع میدان سپاه، پل بلوار شهید صدوقی و یاسمن و فردوسی، باغ گیاه شناسی، بودجه تملکی ادامه ساخت فاز پنجم عمار یاسر، ساخت عرشه پل نیک‌اندیش و اتصال قمرود شمالی به جنوبی و کوچه ۳۷ بلوار صدوقی است.
وی اضافه کرد: این پروژه‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری منطقه چهار را تشکیل می‌دهند که باید به تناسب در سال جاری عملکردی برای این‌ها پیش‌بینی و اجرا شود.
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: بودجه این منطقه در چهار ماه ابتدای سال جاری ۱۰۵ درصد محقق شده و به عنوان برترین منطقه شهرداری در بحث عملیاتی، کنترل، عملکرد و اجرایی کردن و رسیدگی به پروژه‌ها انتخاب شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17317

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17317/اختصاص-۲۵-هزار-تن-آسفالت-معابر-شهری-منطقه-چهار-قم-تحقق-۱۰۵-درصدی-بودجه

قم فوری
  https://www.qomefori.ir