کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد

18 شهريور 1403 ساعت 14:36

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با تجلیل از خدمات «سید حسین دامادی» و معارفه «سید روح‌اله میرهادی» برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  مراسم تکریم «سید حسین دامادی» و معارفه «سید روح‌اله میرهادی» به عنوان سرپرست شعب بانک در استان قم با حضور «عیسی امامی» رئیس هیئت مدیره و «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره بانک با اشاره به اینکه خدمات ارزنده‌ای در زمان سکانداری مدیر سابق شعب بانک در استان قم برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان انجام ‌شد، گفت: این پیشکسوت ارزشمند با همراهی همکاران خود عملکرد بسیار ارزنده‌ای در سطح استان قم ارائه دادند و قطعاً خدمات آقای دامادی در توسعه و پیشبرد فرهنگ قرض‌الحسنه فراموش نشدنی است.
«امامی» با بیان اینکه راه‌اندازی فرایند پرداخت وام بدون ضامن و حذف کارمزد، حاصل تلاش مدیران و کارکنان کارآمد و متعهد این بانک است، افزود: امیدوارم با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که از کارکنان استان سراغ داریم، به اهداف عالی بانک دست پیدا کنیم.
در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به سید حسین دامادی، حکم «سیدروح‌اله میرهادی» سرپرست شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم توسط رئیس هیئت مدیره بانک به وی ابلاغ شد.
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد


انتهای خبر/


کد مطلب: 17372

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17372/مدیر-جدید-شعب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-استان-قم-معرفی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir