کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک شهردار قم به رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور در دولت چهاردهم

20 شهريور 1403 ساعت 20:16

شهردار قم در پیامی انتصاب دکتر جمالی‌نژاد به سمت رئیس ‌سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور را به وی تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهردار قم طی پیامی انتصاب دکتر جماعلی نژاد به سمت معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها ودهیاری ها را تبریک گفت.
در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است:
برادر گرامی؛ جناب آقای دکتر مهدی جمالی‌نژاد
تداوم خدمت جنابعالی در کسوت امور مدیریت شهری و انتخاب به عنوان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور نشان‌دهنده شایستگی و تخصص شما در منصبی است که سال های سال در آن خدمت کرده و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته‌اید. حقیقتا شهرها و روستاهای ایران برای پیشبرد اهداف تعیین شده در برنامه هفتم و ثبات قدم در مسیر رشد و پیشرفت نیازمند مدیریت و سیاست‌گذاری با نگاهی ژرف، آینده‌نگر، منعطف و برنامه‌محور است.
جامعه ایران که از شهروندان سراسر کشور اعم از شهرنشین، روستانشین و عشایر تشکیل شده همیشه لایق رسیدن به بهترین نتیجه و درخشان‌ترین دستاوردهاست، در این مسیر خدمت‌رسانی افراد دلسوز، معتقد، پایبند به مبانی انقلاب و متخصص بیش از همیشه برای دستیابی به این اهداف کمک خواهد کرد.
امید آن داریم با تداوم حضور حضرتعالی در دولت چهاردهم، زمینه ارتقاء جایگاه شهرداری‌ها و پیگیری امور مرتبط با مدیریت شهری در مجموعه دولت بیش از گذشته فراهم آمده و با تسهیل موانع و مشکلات تحقق خدمت بیشتر به ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.
یکبار دیگر ضمن تبریک انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور، از خداوند منان برای شما برادر گرامی و همه عزیزان در این مجموعه آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون مسئلت دارم.
سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار قم

انتهای خبر/


کد مطلب: 17401

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17401/پیام-تبریک-شهردار-قم-رئیس-سازمان-شهرداری-دهیاری-های-کل-کشور-دولت-چهاردهم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir