کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

پیش‌بینی ۵ سامانه ثبت تخلف در محور عمار یاسر قم

26 شهريور 1403 ساعت 19:58

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای پردیسان ۱۱ سامانه ثبت تخلف راه‌اندازی شد و برای محور عمار یاسر قم نیز سامانه ثبت تخلف پیش‌بینی شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز اظهار کرد: طی سال جاری، ۱۱ سامانه ثبت تخلف سرعت در منطقه پردیسان به بهره برداری رسیده است که همه این سامانه‌ها کد راهور گرفته و در حال کار هستند.

فعالیت این سامانه‌ها آمار تصادفات را به طرز چشمگیری کاهش داده است. وی افزود: در حال حاضر در مرکز کنترل و موضوع ثبت تخلفات سرعت تمام سامانه‌هایی که وعده داده شده بود فعال است و همگی با کد راهور در حال خدمت هستند، ۴ دستگاه در بلوار خداکرم، ۵ عدد در بلوار غدیر و ۱۱ عدد در پردیسان کد گرفته‌اند و تخلفات سرعت عملیاتی شده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع در کل شهر تعداد ۲۸ سامانه ثبت تخلف سرعت وجود دارد و یک جهش خیره کننده است، ادامه داد: چند محور مهم در شهر است که باید این سامانه‌ها در آن اجرا شود.
خانه‌زاد یزدی اضافه کرد: ۷ سامانه برای محور فردوسی، پنج سامانه برای محور عمار یاسر و تونل غدیر، ۱۰ سامانه برای مناطق ۲ و ۶ در نظر گرفته شده است که مناقصه آن در سال جاری برگزار و به پیمانکار تحویل داده شد.
وی گفت: امسال دو سامانه برای بلوار حضرت معصومه (س)، چهار سامانه برای بلوار امام رضا (ع)، دو سامانه برای تونل شهدای پرواز و دو سامانه برای تونل شهدای امنیت در ادامه محور جمهوری اجرایی خواهند شد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: برای اجرای این طرح‌ها دو ماه عملیات اجرایی نیاز است و دو ماه نیز زمان می‌برد تا کد راهور بیاید، به صورت منطقی چهار ماه نیاز است البته ممکن است این مدت کمی متغیر باشد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17468

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17468/پیش-بینی-۵-سامانه-ثبت-تخلف-محور-عمار-یاسر-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir