کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

وجود 30 معارض اصلی تاسیساتی در اجرای پروژه تقاطع خیابان صدوق به فردوسی

27 شهريور 1403 ساعت 21:39

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از وجود ۳۰ معارض اصلی تاسیساتی در اجرای پروژه تقاطع خیابان ۴۵ متری صدوق به بلوار فردوسی خبر داد و گفت: همه این مشکلات با تدابیر این سازمان بدون تعطیلی پروژه رفع شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز با اشاره به مشکلات موجود در سازه‌های پروژه‌های قم اظهار کرد: آئین‌نامه‌های ایران مطابق آئین‌نامه‌های اروپایی و آمریکایی و به طور کلی بین‌المللی است و مطابق مقررات ملی ساختمان موضوعات مربوط به بتن‌ریزی، آرماتوربندی و مسائل دیگر سازه اختلاف زیادی با رفرنس‌های سایر نقاط دنیا ندارد.

وی افزود: پل ولیعصر شهر قم سازه‌ای با شرایط اجرای خاص و کابلی بود که بر اساس متدهای روز و بسیار حساس انجام شد.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اجرای کار با کمترین چالش و بالاترین بهره‌وری را از توانایی‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دانست و تصریح کرد: بلوار صدوق یکی از مناطق پرترافیک در ۲۴ ساعت است و ساخت پل صدوقی در این شرایط ترافیکی بدون انسداد مسیر پل با تلاش بسیار سازمان احداث شد تا خللی در ترافیک شهری به وجود نیاید.
بخشی خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه تقاطع صدوقی به فردوسی بیش از ۳۰ معارض اصلی تاسیساتی از جمله شبکه‌های برق، مخابرات، لوله گاز اصلی، لوله آب وجود داشت که با تدابیر سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بدون توقف پروژه رفع شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17483

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17483/وجود-30-معارض-اصلی-تاسیساتی-اجرای-پروژه-تقاطع-خیابان-صدوق-فردوسی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir