کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه شش خبرداد:

آمادگی همه‌جانبه شهرداری منطقه شش در راستای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس

30 شهريور 1403 ساعت 19:29

مدیر منطقه شش از آمادگی همه‌جانبه این منطقه در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه 6 شهرداری قم، احمد ترکمن با اعلام این خبر اظهار کرد: در همین راستا بیش‌از ۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی رصد و کمبودهای احتمالی آنان مرتفع گردید .

وی افزود: در این پایش بیش‌از ۱۷ هزار متر از فضای آموزشی مدارس نظافت و شستشو و از این تعداد مدارس ۱۰ نیسان ضایعات ، نخاله های عمرانی باقی‌مانده از تعمیرات ، زباله و غیره نیز حمل شد. مدیر منطقه 6 افزود: در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در مدارسی که دارای فضای سبز بودند نیز هرس درختان ، بارگیری شاخ و برگ‌های داخل مدرسه ، گل‌کاری ، کاشت درختچه ، و ... انجام گردیده است .
وی اظهار داشت: در راستای افزایش ایمنی دانش‌آموزان گرامی در تردد به مدارس نیز تمهیداتی مانند خط‌کشی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس ، رنگ‌آمیزی مجدد بلوارهای منتهی به مدارس ، آشکارسازی سرعت‌کاه ها و ... نیز دستور کار قرار داشته است .
ترکمن در ادامه تصریح کرد: منطقه شش علاوه‌بر خدمات رسانی به مجموعه‌های آموزشی سطح منطقه به فضای پیرامونی این مراکز نیز توجه ویژه‌ای داشته و علاوه‌بر رنگ‌آمیزی جداول ،رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس ، کاشت گل‌های فصلی در باغچه ها و ... سعی کرده تا سیما و منظره متفاوتی را برای استقبال از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد کند .

انتهای خبر/


کد مطلب: 17524

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17524/آمادگی-همه-جانبه-شهرداری-منطقه-شش-راستای-استقبال-مهر-بازگشایی-مدارس

قم فوری
  https://www.qomefori.ir