کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه 3 شهرداری قم:

دانش آموزان همیاران شهرداری قم هستند

1 مهر 1403 ساعت 19:49

مدیر منطقه 3 شهرداری قم گفت: همه دانش‌آموزان همیاران شهرداری قم بوده و باید خادمان خود را برای ساختن شهری بهتر یاری کنند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه نمونه دولتی حضرت معصومه(س) اظهار کرد: شهرداری نهادی است که دارای 372 خدمت بوده و از بدو تولد تا مرگ با زندگی روزمره شهروندان در ارتباط مستقیم است.
وی افزود: مسائلی مانند فضای سبز شهری، مسائل ترافیکی، نظافت شهری، امور عمرانی و زیرساختی از موضوعاتی است که شهرداری‌ها را به خود مشغول کرده و برای بهتر انجام شدن این امور نیاز به مشارکت شهروندان به صورت جدی دیده میشود.
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: همه شما دانش آموزان به نوعی همیاران شهرداری هستید و یکی از وظایف شما کنار تعلیم و پرورش مشارکت و همیاری در ساختن شهری آباد،ایمن و با نشاط هست و اینکه اگر نکته ،مشکلی در مسائل شهری بود به عنوان پیشنهاد به ما گزارش بدهید.
روحانی اضافه کرد: شهرداری خود را همواره در کنار مردم حس کرده و هدف این ارگان آرامش و آسایش شهروندان در مقاطع مختلف سنی است.
وی با اشاره به خدمات منطقه سه شهرداری قم به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: شست و شو و نظافت مدارس، بهبود وضعیت معابر اطراف مدارس، نصب علائم ترافیکی، بهبود وضعیت فضای سبز شهری و ... از جمله اقداماتی است که صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.
مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: احداث کمربندی حریم راه آهن، ایجاد شهربازی سرزمین شادی، پیگیری نهضت سبز ایستگاه اتوبوس و همچنین نهضت آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه سه برای رفاه حال شهروندان انجام می‌دهد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17557

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17557/دانش-آموزان-همیاران-شهرداری-قم-هستند

قم فوری
  https://www.qomefori.ir