کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز تهیه طرح جامع هسته مرکزی شهر قم

4 مهر 1403 ساعت 21:10

مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س)گفت: در راستای ساماندهی یکپارچه سیما و منظر شهری پیرامون حرم مطهر، مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا خاکی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی با رویکردهای مختلف شهرسازی، معماری و ترافیکی از سال‌های قبل در دستور کار مدیریت شهری بوده است، افزود: در راستای ساماندهی یکپارچه سیما و منظر شهری پیرامون حرم مطهر، مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر در دستور کار شهرداری قم و سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مشکلات، نواقص و ظرفیت‌های محیطی و فضایی پیرامون حرم شناسایی شده است.
خاکی با اشاره به اهم اقدامات در این طرح تصریح کرد: بررسی تمام پروژه‌های در دست اقدام و مطالعات انجام شده در هسته مرکزی شهر قم، شناسایی مشکلات موجود در حوزه‌های حرکتی و شهرسازی، ارائه راهکارهای ایجاد انسجام فضایی و عملکردی پیرامون حرم مطهر و هسته مرکزی شهر، ارائه الگوها و ضوابط سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر از جمله اقدامات اجرایی در طرح جامع هسته مرکزی شهر قم است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17596

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17596/آغاز-تهیه-طرح-جامع-هسته-مرکزی-شهر-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir