کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور:

انتقال تجربه موفق اتوبوسرانی قم به شهرداری‌های سراسر کشور

5 مهر 1403 ساعت 21:15

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور از تجربه‌نگاری اقدامات و دستاوردهای ارزشمند سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به منظور انتقال به شهرداری‌های سراسر کشور در راستای افزایش بهره‌وری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مرتضی ضامنی در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: قرار است که بازدیدهایی به صورت دوره‌ای از سازمان‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل در شهرهای مختلف صورت گیرد.

وی افزود: در این مسیر تجارب و اقدامات همکاران لحاظ می‌شود تا اقدامات اختصاصی هر سازمانی تجربه‌نگاری شود و در اختیار شهرداری‌های مختلف کشور قرار گیرد.
مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور با اشاره به اینکه با استفاده از تجارب گذشته و اقداماتی که در حال حاضر انجام می‌شود سایر شهرها می‌توانند از این تجارب استفاده کنند، خاطرنشان کرد: حوزه حمل‌ونقل در کنار توسعه ناوگان، لجستیک و پشتیبانی برای بهره‌برداری بهتر و ارائه خدمات بیشتر نیازمند آن است که از سامانه‌های هوشمند و پایش تصویر در حوزه نظارت بر عملکرد ناوگان بهره ببرد.
ضامنی اضافه کرد: در سرفاصله‌هایی که ناوگان قرار است حضور پیدا کند، باید هوشمندسازی شود تا هم مردم با شرایط بهتر و احترام به زمانشان خدمات‌دهی را تجربه کنند و هم خدمات‌دهی در حوزه حمل‌ونقل مدیریت شود، در این شرایط زمان مردم در ایستگاه‌ها تلف نمی‌شود و این اتفاق خوب در سازمان اتوبوسرانی قم مشاهده شد.
وی تصریح کرد: سامانه پایش تصویری و سامانه نظارت بر عملکرد ناوگان که به صورت سیستمی و هوشمند انجام می‌شود، اتفاقات خوبی است که ناگزیر همه شهرهای کشور باید به این سمت حرکت کنند، در واقع برای استفاده بهتر از تمام ظرفیت ناوگان‌ها و جلوگیری از اتلاف هزینه در توسعه ناوگان باید با استفاده از سیستم‌های هوشمند بهره‌وری را افزایش داد.
مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور ادامه داد: این کار در قم جای تقدیر دارد، این تجربه‌نگاری‌ها انجام می‌شود تا در اختیار سایر شهرداری‌ها قرار گیرد و همه شهرها باید به این سمت حرکت کنند.


انتهای خبر/


کد مطلب: 17617

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17617/انتقال-تجربه-موفق-اتوبوسرانی-قم-شهرداری-های-سراسر-کشور

قم فوری
  https://www.qomefori.ir