کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور:

تحولات اتوبوسرانی قم قابل تقدیر است / استفاده از ابزارهای نوین و کاهش سرفاصله‌های زمانی

5 مهر 1403 ساعت 21:17

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: تحولات شهر قم در حوزه حمل‌ونقل عمومی و اتوبوسرانی موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان شده و قابل تقدیر است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید سجاد انوشه در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم و آشنا شدن با تحولات این سازمان در حوزه ارائه خدمت به شهروندان، اظهار کرد: تحولات اخیر شهر قم در حوزه حمل‌ونقل شهری و اتفاقات جدید سازمان اتوبوسرانی قم قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه در شهرداری قم و بخش حمل‌ونقل همگانی این شهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: این اتفاقات نشان از رضایتمندی شهروندان دارد.
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به تحولات رخ داده در سازمان اتوبوسرانی قم خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات رصد اتوبوس‌ها از راه دور و نظارت به صورت هوشمند با استفاده از ابزارهای روز است که قدم ارزشمندی محسوب می‌شود و توانسته است نیروی انسانی را چابک کند.
انوشه تاکید کرد: با این کار ناظران سازمان اتوبوسرانی قم می‌توانند پوشش بسیار حرفه‌ای بر نظارت‌های خود داشته باشند و این الگوی خوبی برای دیگر کلان‌شهرهای کشور است.
وی با اشاره به شرایط نظم و انضباط حاکم بر سازمان اتوبوسرانی قم گفت: استفاده از ابزارهای نوین و کاهش سرفاصله‌های زمانی، رضایت شهروندان قمی نسبت به اتوبوسرانی را افزایش داده است و دسترسی به خدماتی که وجود دارد را به بهترین شکل مهیا کرده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17618

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17618/تحولات-اتوبوسرانی-قم-قابل-تقدیر-استفاده-ابزارهای-نوین-کاهش-سرفاصله-های-زمانی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir