کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بازدید مدیران شهری مطرح شد:

تملک ۱۶۰ پلاک در پروژه دروازه ری قم / ۲ پارکینگ در محله احداث می‌شود

14 مهر 1403 ساعت 19:06

مدیران شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر با بازدید از پروژه‌های فعال در محله دروازه ری در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن محرری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر، محمدحسین علی اکبری مدیر منطقه یک شهرداری قم و قاسمی معاون عمرانی منطقه یک از آخرین وضعیت پروژه محله دروازه ری بازدید کردند.
در این بازدید محسن محرری با اشاره به جزئیات پروژه اظهار کرد: طول پروژه تعریض خیابان در محله دروازه ری به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۸ متر است در حال انجام است و تا کنون بیش از ۱۶۰ پلاک تملک شده است.
وی از شناسایی چندین لکه فضای سبز در محله دروازه ری خبر داد و افزود: احداث ۲ پارکینگ به منظور جلب رضایت شهروندان این محله، در حال انجام است.
در ادامه محمدحسین علی اکبری، مدیر منطقه یک شهرداری قم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه در محله دروازه ری عنوان کرد: تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده در محله دروازه ری پیرو تأکیدات شهرداری قم و به همت مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است.
وی از به‌روزرسانی تمام تأسیسات شهری در محله دروازه ری خبر داد و گفت: این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و حلاوت استفاده از این محور به زائران و مجاوران شهر مقدس قم تقدیم می‌شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17731

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17731/تملک-۱۶۰-پلاک-پروژه-دروازه-ری-قم-۲-پارکینگ-محله-احداث-می-شود

قم فوری
  https://www.qomefori.ir