کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم:

اطلاعات طرح‌های شهری در دسترس شهروندان قمی قرار گرفت

18 مهر 1403 ساعت 21:11

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اضافه شدن ۱۷ لایه به نقشه شهر قم در پورتال خدمات شهروندی شهرداری قم گفت: اطلاعات طرح‌های شهری تایید شده در دسترس شهروندان قمی قرار گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما به اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری در شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: پورتال شهروندی با ارائه خدمات متنوع و ضروری در حوزه‌های گوناگون فعال است و شهروندان می‌توانند برای پیگیری درخواست‌ها، کسب اطلاعات درباره عوارض نوسازی و دیگر خدمات در این پورتال اقدام کنند.
وی افزود: محاسبه هوشمند ضوابط ساخت‌وساز بر اساس کد نوسازی، استعلام کد نوسازی، دسترسی به تصاویر پانوراما و بخش شهر نما، ضوابط ساخت و ساز و مشاهده نقشه بر اساس مختصات UTM آورده شده در سند، بدون نیاز به مراجعه حضوری از دیگر خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۷ لایه شامل اطلاعات خدمات نقشه‌ای در پورتال شهروندی، مربوط به شهرک پردیسان از جمله طرح شهرک سلامت، سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌ها نظیر طرح ساختاری و راهبردی و طرح ورودی جاده کاشان، اطلاعات مربوط به بلوک دارایی در دسترس عموم شهروندان، متخصصان و دانشگاهیان قرار گرفته است.
متین فر تاکید کرد: لایه‌های مرتبط با طرح‌های تأیید شده توسط شهرداری در پورتال خدمات شهروندی به نشانی اینترنتی https://shahr.qom.ir/ برای استفاده عموم منتشر شده است.
وی اضافه کرد: این تدابیر به صورت مستمر و پایدار، شرایط را برای ارتقای هرچه بیشتر سامانه‌های الکترونیک شهرسازی و تقویت خدمات غیرحضوری و آنلاین به شهروندان فراهم می‌کند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 17802

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/17802/اطلاعات-طرح-های-شهری-دسترس-شهروندان-قمی-قرار-گرفت

قم فوری
  https://www.qomefori.ir