مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در مهرماه با پاسخ به بیش از 34826 درخواست شهروندان در قالب تماسهای سامانه 137، گام مهمی در عملی ساختن مطالبات شهروندی برداشته است.
مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم:
پاسخ به 34هزار و 826 درخواست شهروندان در مهرماه سال جاری
17 آبان 1403 ساعت 17:57
مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در مهرماه با پاسخ به بیش از 34826 درخواست شهروندان در قالب تماسهای سامانه 137، گام مهمی در عملی ساختن مطالبات شهروندی برداشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد سامانه 137 در مهرماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرداری قم در مهرماه به 34 هزار و 826 درخواست شهروندان در قالب تماسهای سامانه137 پاسخ داده که بیشترین تماسهای گرفته شده با سامانه 137 مربوط به نظافت و بهداشت مناطق مختلف شهر بوده است.
کد مطلب: 18161