کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزوده شدن سرویس جدید “نقطه‌گذاری” در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

25 فروردين 1400 ساعت 21:57

افزونه جدید نقطه‌گذاری آدرس درخواست‌های شهروندی به‌منظور کاهش مدت‌زمان ثبت پیام و برنامه‌ریزی دقیق‌تر مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نصب شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، با پیگیری‌ها از سال گذشته و با آغاز سال ۱۴۰۰، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطه‌گذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راه‌اندازی شد.

این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماس‌های مردمی این امکان را می‌دهد که آدرس محل درخواست‌های شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و مشاهده کنند و به مدیران نیز در گزارشات تحلیلی آدرس‌های دقیق مطالبات مردمی را نشان می‌دهد.

گفتنی است پیش‌ازاین در موضوعاتی مانند نظافت شهری، آب‌گرفتگی معابر، لکه‌گیری آسفالت و … شمارش پیام‌ها انجام می‌شد که با اضافه شدن این سرویس، می‌توان پیام شهروندان و میزان تقاضای آنان در هر منطقه را دقیق‌تر پیگیری کرد.

همچنین این سامانه در کنار کاهش مدت‌زمان ثبت پیام سبب برنامه‌ریزی و اثربخشی اقتصادی بسیار مؤثر در مجموعه شهرداری خواهد شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرداری به‌منظور اطلاع، بررسی و رفع مشکلات شهری و درخواست‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف است.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3985

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/3985/افزوده-شدن-سرویس-جدید-نقطه-گذاری-سامانه-۱۳۷-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir