به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به هدف تشکیل ستاد اطلاعرسانی و راهنمای سفر اظهار داشت: این کمیته باهمت بخش اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شکلگرفته و همکاری مدیران و مسئولین و روابط عمومی سازمانها در موفقیت این کمیته بسیار مؤثر بوده است.
وی ابتکارات کمیته اطلاعرسانی و راهنمای سفر را تشریح کرد و افزود: با توجه به فاصله دوسالهای که بین سفرها ایجاد شد این کمیته توانست بهخوبی از رسانههای مختلف و افزایش سواد رسانهای مردم به بهترین نحو استفاده کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم و رئیس کمیته اطلاعرسانی و راهنمای سفر به دبیری ستاد تسهیلات زائران استان توسط مجموعه روابط عمومی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: اتفاقات خوبی رقم خورد و از جزیرهای عمل کردن جلوگیری شد.
وی ایجاد یک هویت شهری واحد را در اطلاعرسانی و راهنمایی زائران و مسافران موردتوجه قرارداد و افزود: جشن نیمه شعبان یک جشن بینالمللی است و باید این دغدغه در بین همه مدیران کشوری و ملی ایجاد شود و دوستان روابط عمومی شهرداری دررسیدن به این شرایط بسیار تلاش کردند.
کلانترزاده فضای اطلاعرسانی در نیمه شعبان را با سایر مراسمات متفاوت دانست و تأکید کرد: تابلو اقدامات تمام ۱۰ کمیته دیگر، کمیته اطلاعرسانی بوده و توقع است تمامکارها از صفرتا نتیجه و خروجی کار در این کمیته بازتاب داده شود.
وی مستندسازی از فعالیتها را یکی دیگر از اقدامات خوب کمیته عنوان کرد و گفت: راهاندازی پرتابل زیارتی و گردشگری با کمک سایر نهادها اتفاق خوب دیگری بود که بعد از چند سال رقم خورد و توانستیم با پیامک خوشآمدگویی به استقبال زائران و مسافران برویم.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم یادآور شد: تمامکارها با کمک تیم مستقر در اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری رقم خورد و هیچ نیروی برخلاف همه اعلامها از بیرون به کمک نیامده و تمامکار ازنظر نیروی انسانی و مالی توسط تیم شهرداری انجام شد.
وی نقطه قوت دیگر این کمیته را اطلاعرسانی به سایر زبانها دانست و افزود: این کار به کمک بچههای بینالملل شهرداری برنامهریزی شد و توانستیم بعضی از مواکب را در مسیر خوب جانمایی کرده و خوب پوشش دهیم.
کلانترزاده ادامه داد: تمام این خروجیها در یک کمپین ۳۶۰ درجه به نوع عملکرد اداره رسانهای ما برمیگشت که بتواند خوب ورود کرده و به نظر میرسد یکی از استثناییترین سالها در حوزه اطلاعرسانی در بخشهای مختلف اتفاق افتاده است.
وی وظیفه کمیته اطلاعرسانی را بازتاب زحمت بیش از ۷ هزار نفر در مجموعه شهرداری دانست و تأکید کرد: این اطلاعرسانی در ایام نوروز نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از راهاندازی مجدد کمیته ارتباطات و امور بینالملل کلانشهرها خبر داد و بیان کرد: این کمیته بعد از سالها دوباره آغاز به کارکرده و ۲۳ شهر عضو آن هستند و کارگروههای مختلفی دارد که یکی از آن تبلیغات و برند شهری است.
وی ادامه داد: در سه ماه قبل و در یک نشست تخصصی در تهران تبلیغات برند شهری قم مطرحشدن و با همراهی خانه طراحان انقلاب اسلامی، برند شهر قم در ۲۱ شهر قم تبلیغات و اطلاعرسانی شد.
کلانترزاده مأموریتهای شهرداری قم را متفاوت با سایر شهرها خواند و تأکید کرد: ما در کنار خدمت به مردم در حال خدمت به بانوی کرامت و امام عصر(عج) هستیم و برنامه “عهد با ولایت” چند روز قبل از نیمه ماه شعبان و همکاری تولیت مسجد مقدس جمکران با طیفهای مختلف از پرسنل شهرداری با این نگاه اجرا شد.
وی اسم خدمت به مردم را خدمت به زائر دانست و تأکید کرد: باید عهد با ولایت و تجدید بیعت به یک فرهنگ در شهر قم تبدیل شود و باید جوری برنامهریزی کنیم که کارها عطر بوی معنویت و امام زمان(عج) داشته باشد.
انتهای پیام/****
انتهای پیام/