کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سنجش میزان رضایت مسافران و زائران از خدمات ستاد تسهیلات سفر استان قم

12 فروردين 1401 ساعت 0:10

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم از انجام نظرسنجی بر خط خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران در ایام نوروز 1401 خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  مهدی کلانترزاده با اعلام فعالیت ۱۰ کمیته اجرایی در ذیل ستاد تسهیلات سفر استان قم، گفت: خدمات متنوعی توسط این کمیته‌ها و اعضای آن‌که از دستگاه‌ها و نهادهای استان قم هستند در مدت ۲۰ روزه فعالیت عملیاتی ستاد به زائران و مسافران شهر قم ارائه‌شده است.

وی لزوم سنجش اثربخشی این خدمات را یادآور شد و افزود: با توجه به ابعاد گوناگون فعالیت این کمیته‌ها و سنجش رضایت این خدمات توسط مسافران شهر قم، این نظرسنجی به‌صورت برخط انجام خواهد پذیرفت.

کلانترزاده انجام این نظرسنجی را مصوبه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم دانست و ادامه داد: نتایج این نظرسنجی به سایر کمیته‌ها اعلام خواهد شد تا نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها مشخص و برای برنامه‌ریزی‌های آینده مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم دسترسی برای شرکت در این نظرسنجی را از طریق پرتال جامع زیارت و گردشگری شهر قم به نشانی qomzaer.ir و یا به‌صورت مستقیم با لینک https://b2n.ir/r85635 اعلام کرد و افزود: از مسافران و زائران شهر مقدس قم خواهشمندیم با شرکت در این نظرسنجی، در بهبود سطح خدمات ستاد تسهیلات سفر استان قم و ایجاد زمینه میزبانی بهتر همکاری نمایند.****

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 7715

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/7715/سنجش-میزان-رضایت-مسافران-زائران-خدمات-ستاد-تسهیلات-سفر-استان-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir