مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.
۹ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ثبت شد
13 فروردين 1401 ساعت 17:36
مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری امین جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم طی سخنانی، اظهار داشت: این سامانه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان است.
وی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری ویژه این سامانه، ادامه داد: تمام پیامهای شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش میشود.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹ هزار تماس با این سامانه انجام گرفته که راهنمایی زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.
جهانبازی بیان کرد: در بانک جامع اطلاعاتی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی احصا و در صورت نیاز مردم، در اختیار آنها قرار می گیرد./***
انتهای پیام/
کد مطلب: 7723