رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم گفت: در ایام نوروز 1680 نفر ساعت کارشناس مسلط به نقشه قم و برنامه های مختلف فرهنگی و خدماتی در سامانه 137 مستقر بودند که به صورت شبانه روزی بالای هزار تماس تلفنی در روز را پاسخگویی کردند.
برقراری بیش از ۱۰۰۰ تماس روزانه با سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز
14 فروردين 1401 ساعت 13:07
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم گفت: در ایام نوروز 1680 نفر ساعت کارشناس مسلط به نقشه قم و برنامه های مختلف فرهنگی و خدماتی در سامانه 137 مستقر بودند که به صورت شبانه روزی بالای هزار تماس تلفنی در روز را پاسخگویی کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات شهری شهرداری قم در ایام نوروز اظهار کرد: این کمیته جزو کمیتههای ۱۰ گانه ستاد بود که اقدامات مختلفی را برای ایام نیمه شعبان و نوروز در آن پیش بینی کردیم که تهیه نقشه های به روز راهنمای زائر با جزئیات مورد نیاز زائران و مسافران از جمله آن بوده است.
وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از فضای بروشور و نقشه کاغذی فاصله بگیریم و اطلاع رسانی را با بهره گیری از فضای مجازی پیش ببریم، ابراز کرد: ۲۳ عضو ستاد اطلاع رسانی استان در این زمینه یاری گر ما بودند و خانه مطبوعات استان نیز در این شرایط خوش درخشید و پای کار اطلاع رسانی خدمات ارائه شده در استان بودند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم ادامه داد: صدا و سیما هم برنامههای خوبی را در این ایام فراهم کرد و برنامه های شهرداری و کمیته اطلاع رسانی استان را به خوبی پوشش داد.
کلانترزاده افزود: از همکارانم در روابط عمومی شهردرای تشکر می کنم که در کنار تمام ماموریت ها، بار اطلاع رسانی استان را هم پذیرفتند و در بستر فضای مجازی پرتال زیارت و گردشگری را با پلاک شورای اطلاع رسانی استان راه اندازی کردند و دستگاه های دیگر نیز به خوبی پای کار آمدند.
وی با اشاره به اینکه با کمک مخابرات استان زائران و مسافران از ۱۵ کیلومتری قم به صورت تصادفی پیامک خیرمقدم و لینک سایت نیارمندهای جامع را دریافت می کردند، گفت: از مجموعههای دیگر روابط عمومی شهرداری، سامانه ۱۳۷ بود که ۱۶۸۰ نفر ساعت کارشناس ۲۴ ساعته مسلط به نقشه قم و برنامههای مختلف فرهنگی و خدماتی در این ایام در آن ارائه خدمت کردند. این کار برای اولین بار به صورت آزمایشی انجام شد و روزانه بالای هزار تماس تلفنی برقرار شده که بیشتر سوالات در خصوص راهنمای زائر و اسکان بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه اداره بین الملل این مدیریت نیز تدابیر و برنامههای خوبی را پیش بینی و اجرا کرد، گفت: این نوید را می دهیم که در سال ۱۴۰۱ اتفاقات ارزشمندی را در هفت پایه روابط عمومی که امروز در دنیا مطرح است عملیاتی کنیم.
کلانترزاده با بیان اینکه اداره تولیدات رسانه ای در این ایام با توان بالایی به انعکاس خدمات صورت گرفته در شهر پرداخت، خاطرنشان کرد: ستاد خبری تشکیل شده در شهرداری به خوبی در این ایام کار خبری مورد انتظار را انجام و در فضای مجازی منعکس کرد که تقدیر ویژه از همه دست اندرکاران این بخش نیز داریم.ع/***
انتهای پیام/
کد مطلب: 7804