معاون خدمات شهری و محیطزیست و مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137، بهصورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان بودند.
حضور معاون خدمات شهری در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندان
18 خرداد 1401 ساعت 22:54
معاون خدمات شهری و محیطزیست و مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137، بهصورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در ادامه اجرای پنجمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”، مهدی اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری و محیطزیست به همراه سیدمحسن میرهادی مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم امروز در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری حضور یافتند. معاون خدمات شهری و محیطزیست و مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری در ارتباطی مستقیم با مردم پاسخگوی مشکلات، مطالبات و دغدغه شهروندان در حوزههای مختلف خدمات شهری بودند. آنها در سومین هفته اجرای این طرح با پاسخگویی به ۵۹ تماس مردمی در بخشهای مختلف پسماند، فضای سبز، پلیس ساختمان، جمعآوری درختان و… مطالبات مردمی را بهصورت مستقیم پیگیری کردند. گفتنی است پنجمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” بهمنظور پاسخگویی مستقیم مدیران شهری در ارتباط با سامانه ۱۳۷ شهرداری، هر چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار میشود. انتهای پیام/*** انتهای پیام/
کد مطلب: 8382