مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات وبرند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویتدار شهری با استفاده از ظرفیت رسانههای مختلف و باهدف موجآفرینی و اجرای طرحهای رسانهای در دستور کار قرار خواهد گرفت.
استفاده حداکثری از ظرفیت رسانهها برای اطلاعرسانی اقدامات مدیریت شهری
22 مهر 1401 ساعت 22:49
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات وبرند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویتدار شهری با استفاده از ظرفیت رسانههای مختلف و باهدف موجآفرینی و اجرای طرحهای رسانهای در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه برگزاری سیامین نشست در حاشیه برگزاری سیامین نشست کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، با اشاره به جلسات هماندیشی کارگروه تبلیغات و برند شهری، خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی کلانشهرهای ایران در این جلسات بر استفاده از ظرفیت رسانههای دیداری، شنیداری، برخط و مکتوب در راستای انجام مأموریتهای محوله به روابط عمومی شهرداریها تأکید کردند. مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات وبرند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویتدار شهری با استفاده از ظرفیت رسانههای مختلف و باهدف موجآفرینی و اجرای طرحهای رسانهای در دستور کار قرار خواهد گرفت. کلانترزاده خاطرنشان کرد: در این کارگروه و به پیشنهاد شهرداری قم مقرر شد تا باهدف هماهنگی و همآوایی در حوزه اندیشه و نظر و عمل در کارگروههای اصلی ششگانه، پس از احصای وضعیت کنونی و مشکلات موجود، ترسیم نظام مسائل اصلی کلانشهرها در حوزه رسانه و تبلیغات در دستور کار قرار بگیرد. انتهای پیام/
کد مطلب: 9742