تاریخ انتشار :شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : 12863
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ارتقای خدمات به شهروندان در مجموعه پارکینگ زائر به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.
تلاش برای بهبود خدمات در پارکینگ زائر/ هوشمند سازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به اهمیت پارکینگ زائر در خدمت‌رسانی به زائران و نقش‌آفرینی در مناسبت‌ها اظهار داشت: مسئله بهبود خدمات و فضای فیزیکی پارکینگ در دستور کار جدی قرار دارد.
وی افزود: در حال حاضر در نظافت پارکینگ تحولی ایجادشده است؛ کلید پریزها تعویض شده است و مراجعه‌کننده به این پارکینگ در حال حاضر حس بهتری نسبت به گذشته دارد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه پله‌برقی‌های پارکینگ شرقی از طبقات مجاور به طبقات پارکینگ از ابتدای سال فعال‌شده است گفت: 6 پله‌برقی برای این پارکینگ تعبیه‌شده است که فقط در یک نقطه از پارکینگ کار جابه‌جایی مسافر را انجام می‌دهد و باید برای یک نقطه دیگر هم تعبیری در نصب پله‌برقی اندیشیده شود.
وی ادامه داد: سرویس بهداشتی هم بهسازی و بازسازی‌شده است و شرایط بهتری برای استفاده عموم از این پارکینگ ایجاد شد.
به گفته خانه‌زاد یزدی، یکی از اقدامات مهم برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ زائر  و دیگر پارکینگ‌های سطح شهر هوشمند سازی است که در دستور کار جدی قرار دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjtoev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما