معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ارتقای خدمات به شهروندان در مجموعه پارکینگ زائر بهصورت جدی پیگیری میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانهزاد یزدی با اشاره به اهمیت پارکینگ زائر در خدمترسانی به زائران و نقشآفرینی در مناسبتها اظهار داشت: مسئله بهبود خدمات و فضای فیزیکی پارکینگ در دستور کار جدی قرار دارد.
وی افزود: در حال حاضر در نظافت پارکینگ تحولی ایجادشده است؛ کلید پریزها تعویض شده است و مراجعهکننده به این پارکینگ در حال حاضر حس بهتری نسبت به گذشته دارد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه پلهبرقیهای پارکینگ شرقی از طبقات مجاور به طبقات پارکینگ از ابتدای سال فعالشده است گفت: 6 پلهبرقی برای این پارکینگ تعبیهشده است که فقط در یک نقطه از پارکینگ کار جابهجایی مسافر را انجام میدهد و باید برای یک نقطه دیگر هم تعبیری در نصب پلهبرقی اندیشیده شود.
وی ادامه داد: سرویس بهداشتی هم بهسازی و بازسازیشده است و شرایط بهتری برای استفاده عموم از این پارکینگ ایجاد شد.
به گفته خانهزاد یزدی، یکی از اقدامات مهم برای بهبود خدمترسانی در پارکینگ زائر و دیگر پارکینگهای سطح شهر هوشمند سازی است که در دستور کار جدی قرار دارد.