تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : 13754
عدم پیگیری فعال‌شدن بسته اینترنت خبرنگاری برای خبرنگاران باگذشت دو ماه از روز خبرنگار از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه‌های خبرنگاران را به دنبال داشته است.
تکریم خبرنگاران به سبک معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، یکی از یادگاری‌های دولت روحانی برای خبرنگاران را می‌توان طرح اینترنت خبرنگاران عنوان کرد، طرحی که بر اساس آن اینترنت رایگان برای خبرنگاران به مدت یک سال در نظر گرفته می‌شد که از قضا با استقبال و رضایت‌مندی خبرنگاران همراه بود.
نکته مهم در این زمینه، اختصاص این بسته در همان مردادماه -  که روز خبرنگار نیز در آن ماه قرار دارد -  بود که به نظر می‌آید امسال نه در مردادماه بلکه در ماه‌های بعد نیز خبری از آن نیست.
تازه‌ترین خبر در اختصاص این بسته، پیامکی بود که ۲۹ شهریورماه برای خبرنگاران ارسال شد مبنی بر این  که ۳۰ شهریورماه آخرین روز ثبت شماره در سامانه دولت است.
بگذریم که باید این بسته در همان مردادماه فعال می‌شد؛ اما از آخرین روز اعلامی خودشان هم بیش از ۱۸ روز می گذرد و هنوز خبری از این بسته ها برای خبرنگاران نیست.
نکته مهم عدم پیگیری و عدم اجرایی‌شدن این طرح در همان زمان خودش از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است.
هر چند این طرح باید از سوی وزارت ارتباطات نهایی و برای خبرنگاران اجرا شود؛ اما سازمان و نهادی که باید این پیگیری را انجام دهد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است که البته در واریز هدیه ریاست‌جمهوری هم کاملاً بی‌نظم عمل کرده است.
شاید خالی‌ازلطف نباشد به این موضوع هم اشاره کنیم که شخص رئیس‌جمهور نشان داده که برای جامعه خبری ارزش و احترام قائل است که نمونه آن اهدای هدیه به خبرنگاران است؛ اما در لایه‌های پایین مدیریتی انگار کسی دلش برای خبرنگاران نمی‌سوزد.

ع- محمدی
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxaev.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما