سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری روحالله امرالهی در ادامه اجرای طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو، با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم، بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
عضو هیئترئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به 51 تماس مردمی در حوزههای مختلف خدماتی، پسماند، عمرانی، فضای سبز، فرهنگی و... پاسخ داد.
گفتنی است طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در چهارمین سال اجرا توانسته نقش مهمی در ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری داشته باشد.