در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان و در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، مدیریت خدمات از جمله نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ 4 مسجد مقدس جمکران به سازمان میادین واگذار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان ساماندهی میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با تبریک به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت حجت قائم آل محمد(عج) افزود: در راستای ساماندهی پارکینگ های مجاور مسجد مقدس جمکران و تمرکز بیشتر بر روند ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران، مدیریت خدمات از جمله نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ شماره 4 به سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم واگذار شد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان گفت: نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ، تهیه بیش از ۳۰۰۰ عدد کیسه زباله جهت تحویل به خودروهای زائران، انتقال پسماند پارکینگ و به کار گیری روزانه 15 نفر به صورت شبانه روزی برای انجام امور، از جمله اقدامات سازمان در زمینه مدیریت خدمات در پارکینگ 4 است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خدمت رسانی بی منت را اساس و رکن اصلی فعالیت در سازمان معرفی و تصریح کرد: سازمان میادین همچون سال های گذشته امثال نیز با استقرار چندین غرفه عرضه مایحتاج در مناطق مختلف مسجد مقدس جمکران ارائه خدمت می کند و برنامه ریزی های لازم و به کارگیری تمهیدات جهت تامین تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران و شهروندان به صورت دقیق پیش بینی شده است.