تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 17652
شهردار قم گفت: بررسی و تامین نیازهای رفاهی و حقوقی نیروهای سازمان آتش‌نشانی جزو اولویت‌های مدیریت شهری است.
حمایت ویژه از آتش‌نشانی دغدغه شهرداری قم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه گرامیداشت روزملی ایمنی و آتش‌نشانی و دیدار با کارکنان سازمان با بیان اینکه آتش‌نشانان نماد ایثار و خدمت به جامعه هستند و در سخت‌ترین شرایط از جان خود مایه می‌گذارند، اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مدیران شهری، فراهم کردن امکانات و تجهیزات به‌روز و مناسب برای این نیروهای شجاع است تا بتوانند با اطمینان بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند.
وی افزود: تلاش برای کاهش حوادث شهری با آموزش همگانی و رعایت اصول ایمنی، مسئولیتی است که هم بر دوش نهادهای مسئول و هم بر دوش تک تک افراد جامعه استوار است و با همکاری و مشارکت همگانی می‌توانیم شهری امن‌تر و محیطی ایمن‌تر برای همه شهروندان ایجاد کنیم.
شهردار قم در واکنش به تحولات اخیر در منطقه به ویژه در جنگ های جاری در لبنان و غزه، خاطرنشان کرد: درگیری‌ها و جنگ‌های منطقه‌ای که در لبنان و غزه رخ می‌دهد، نه تنها مردم مظلوم این مناطق را با مشکلات و ویرانی‌های بسیاری روبه‌رو کرده است، بلکه تأثیرات گسترده‌ای بر صلح و امنیت کل منطقه خواهد داشت.
سقائیان‌نژاد با ابراز تاسف شدید از ترور سید مقاومت به دست رژیم اشغالگر عنوان کرد: امت اسلامی باید در برابر این ظلم‌ها متحد شود و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم ستم‌دیده و پایان دادن به این بحران‌ها دریغ نکند.
وی در خصوص مطالبات کارکنان آتش‌نشانی گفت: با توجه به بودجه شهرداری قم، مقایسه تسهیلات رفاهی و میزان حقوق کارکنان آتش‌نشانان با دیگر شهرها همچون تهران و اصفهان نادرست است، اما تلاش می‌کنیم در سطح و اندازه شهرداری قم شرایط آتش‌نشانان را بهبود بخشیم.
شهردار قم با اشاره به اجر معنوی و ارزش والای شغل آتش نشانی افزود: بررسی و تامین نیازهای رفاهی و حقوقی نیروهای سازمان آتش‌نشانی جزو اولویت‌های مدیریت شهری است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcauin6.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما