تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 17892
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه در شهر قم گفت: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و شعار «قم در مسیر تحول» را عملیاتی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم با اشاره به پنجمین گام افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهری قم اظهار کرد: در آستانه دهمین سال جهاد تحول و در راستای تبیین دستاوردهای شهرداری قم، پنجمین گام از افتتاح پروژه‌های شهری قم به همت مجموعه مدیریت شهری شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم، با شعار قم در مسیر تحول، برداشته شده است.
وی افزود: امروز اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده و شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۳۸۴ پروژه کلان‌شهری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل و ترافیک، فناوری و هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی و …با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ هزار میلیارد ریال هستیم.
عضو شورای اسلامی شهرقم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه پایدار و بهبود زیرساخت‌های شهری قم اجرا شده و نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر خواهد داشت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgx79q.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما