مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: تعداد خدمات شهروندی در سامانه قمیار به ۳۵ مورد رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.
با توسعه سامانههای هوشمند شهروندی صورت گرفت؛
رشد ۷۵ درصدی خدمات غیرحضوری شهرداری قم
23 دی 1403 ساعت 20:25
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: تعداد خدمات شهروندی در سامانه قمیار به ۳۵ مورد رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی مؤمن حجازی در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز با تشریح دستاوردها و فعالیتهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در حوزه سامانههای نرمافزاری تعداد سامانههای کارمندی از ۶۱ مورد در سال ۱۴۰۲ به ۶۷ مورد در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرده است و شاهد رشد چشمگیری در این حوزه بودهایم.
کد مطلب: 19026