تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 19026
با توسعه سامانه‌های هوشمند شهروندی صورت گرفت؛

رشد ۷۵ درصدی خدمات غیرحضوری شهرداری قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: تعداد خدمات شهروندی در سامانه قمیار به ۳۵ مورد رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز با تشریح دستاوردها و فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در حوزه سامانه‌های نرم‌افزاری تعداد سامانه‌های کارمندی از ۶۱ مورد در سال ۱۴۰۲ به ۶۷ مورد در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرده است و شاهد رشد چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم.
وی افزود: تعداد خدمات شهروندی در سامانه قمیار به ۳۵ مورد رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با تأکید بر اهمیت زیرساخت‌های شبکه‌ای خاطرنشان کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی و پردازشی سازمان با رشدی محسوس همراه بوده است.
مؤمن‌حجازی تاکید کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی لایه پشتیبان به ۱۲۶۰ ترابایت و ظرفیت پردازشی CPU به دو ترا هرتز افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: توسعه شبکه فیبر نوری با اضافه شدن ۱۷۰ کیلومتر به ساختار ارتباطی شهر زمینه را برای خدمات بهتر به شهروندان فراهم کرده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به عملکرد مالی سازمان عنوان کرد: در ۹ ماه سال جاری از مجموع بودجه مصوب ۱۲۰۲ میلیارد تومانی، حدود ۷۱۷ میلیارد تومان محقق شده که نشان‌دهنده تحقق ۸۰ درصدی منابع درآمدی است.
مؤمن حجازی گفت: در بخش هزینه‌ها نیز، ۹۳ درصد از بودجه جاری و ۶۶ درصد از بودجه عمرانی هزینه شده است.
وی افزود: هدف اصلی سازمان فاوا شهرداری قم ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و افزایش رضایت عمومی است.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-vnz.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما