سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137، پاسخگوی مستقیم شهروندان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک صبح امروز در ادامه اجرای طرح”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم و شهروندان بود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به حدود ۱۰ تماس که بیشتر مربوط به ایجاد خطوط جدید تاکسی، افزایش تاکسی، نظارت بر دریافت کرایهها بود، پاسخگو بود.
گفتنی است چهارمین دوره طرح”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” همزمان با گرامیداشت ایام “روز قم” آغازشده است و در این طرح مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم مستقیم پاسخگو خواهند بود.***