مدیر منطقه یک شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم، پاسخگوی مستقیم مطالبات و درخواستهای شهروندان این منطقه شهری بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمرضاخانی در ادامه اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، پاسخگوی مستقیم مطالبات و درخواستهای شهروندان این منطقه شهری بود.
مدیر منطقه یک شهرداری قم بهصورت مستقیم پاسخگوی ۱۸ تماس شهروندان در بخشهای مختلف اعم از خدمات شهری، جمعآوری پسماند، ساختوسازها، پروژههای عمرانی و…. در سطح منطقه یک بود.
گفتنی است ششمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” از چند هفته قبل با حضور مدیران ارشد شهرداری قم در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری آغازشده است. https://qomefori.ir/vdciupaz.t1auw2bcct.html