تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 10548
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اجرای طرح حریم حرم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح نیز از سه‌راه بازار تا میدان جانبازان برای استفاده از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این محور اجرایی شد که در این مدت بیش از 40 رویداد مختلف در این طرح اجرایی شده است.
برگزاری ۴۰ رویداد فرهنگی در طرح حریم حرم در قم/برنامه‌ریزی برای اجرای مجدد طرح جاده فیروزه‌ای
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد ظهر امروز در نشست خبری رویداد ملی مسئله محور(سقاخانه) که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در علوم انسانی ظرفیتی ایجادشده است که در قم می‌توانیم بحث رشد و شتاب‌دهی را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه شهر قم از نعمت حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان واجب‌التعظیم و…. برخوردار است، ابراز کرد: قم شهری زیارت پذیر است و باید زائران تا پیش از تشرف به اماکن زیارتی و معنوی آمادگی این تشرف را با فضاسازی‌های معنوی به دست آورند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در چند سال گذشته مسیر حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران به‌عنوان جاده فیروزه‌ای برای اقدامات فرهنگی و آداب تشرف در نظر گرفته شد که شیوع کرونا سبب عدم پیشبرد اهداف در این طرح شد که مجدداً برنامه‌ریزی‌ها برای این اقدامات صورت گرفته است.
وی اجرای طرح حریم حرم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح نیز از سه‌راه بازار تا میدان جانبازان برای استفاده از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این محور اجرایی شد که در این مدت بیش از ۴۰ رویداد مختلف در این طرح اجرایی شده است.
طباطبایی نژاد با تأکید بر اینکه بعد از گذشت ۷ سال، برنامه سلام فرمانده در میدان بزرگ امام خمینی(ره) صورت گرفت، اضافه کرد: این برنامه آغازگر حرکت و جریان فرهنگی سرود سلام فرمانده در کشور و کشورهای مختلف شد.
وی با بیان اینکه فضای شهرهای زیارتی باید متفاوت‌تر از دیگر شهرها باشد، یادآور شد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در این مسیر همیار دستگاه‌های مختلف باشند تا بتوان از فرصت زیارت برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch6mnz.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما