تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 12401
آیین جشن ازدواج تعدادی از کارکنان ادارات قم، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با مشارکت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم به مناسبت سالروز ازدواج خجسته امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ این مراسم در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم با حضور تعدادی از زوج‌های کارکنان ادارات قم و خانواده‌های آنان برگزار شد.
در این آیین با اهدای هدایایی، از زوج‌های جوان بسیج ادارات و کارمندان استان قم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بر پیروی از راه ائمه اطهار(ع) تأکید کرد.
همچنین فروغ نیلچی زاده استاد حوزه و دانشگاه سخنانی را درباره خانواده و ارتباط همسران با یکدیگر بیان کرد.
پخش کلیپ سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدیحه‌سرایی توسط شالبافان از مداحان اهل‌بیت به مناسبت سالروز ازدواج با سعادت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این آیین بود.
این مراسم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم برگزار شد.   
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد و حسین محمدرضایی سرپرست و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، سردار سید جواد هاشمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم، زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان استان قم و تعدادی از مسئولان استان قم نیز در این مراسم حضور داشتند. 
اول ذی‌الحجه مصادف با سالروز ازدواج پر خیروبرکت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان «روز ازدواج» نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchzknz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما