در راستای پاسخگویی مناسب و سریع به درخواست شهروندان جلسه توجیهی سامانه 137 در شهرداری منطقه 4 برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، با هدف تسهیل مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری و کاهش مراجعات حضوری، جلسه توجیهی در خصوص سامانه 137 و نصب اپلیکیشن این سامانه با حضور معاون پشتیبانی، کاربران منطقه و مسئول امور سامانه ١٣٧ شهرداری قم برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه آموزشهای لازم درباره امکانات این سامانه و اپلیکیشن، توضیحاتی از روند فعالیت و چگونگی پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان در سامانه 137 توسط اعضای سامانه به حاضرین ارائه شد.
پس از ثبت درخواست توسط شهروندان در سامانه 137، درخواست آنها از طریق شبکه به پنل کاربران منطقه ارسال میگردد و با نصب این برنامه روی گوشیهای هوشمند خود میتوانند بهصورت مستقیم و در هر زمان و مکانی در جریان درخواستها و مشکلات شهروندان قرار گیرند تا موضوع را بررسی و برطرف نمایند و در همان اپلیکیشن پاسخ را جهت ارائه به شهروند ارجاع نمایند.