تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 14841
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: 30 سازه اذان‌گو نیز در سطح شهر و بوستان‌های قم فعال است و سال آینده 10 سازه جدید نصب خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان امروز در دومین جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با شهردار قم اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهر قم در سال 94 حدود 13 مترمربع بود که طی اقدامات انجام‌شده در 9 سال گذشته، به 21 مترمربع رسیده و از این نظر قم در رتبه سوم کلان‌شهرهای کشور قرار دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه موضوعات فرهنگی پیرامون مساجد، گفت: تحویل و نصب رایگان 41 تابلوی فرهنگی در مساجد، اجرای 2600 مترمربع دیوارنگاره در مساجد، نصب 200 تابلوی هدایت مسیر مساجد، تدفین 10 شهید گمنام در بوستان‌های شهری و غیره بخشی از این اقدامات بوده است.
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در طراحی و احداث تمام بوستان‌های شهری ایجاد نمازخانه و وضوخانه دیده می‌شود، همچنین 30 سازه اذان‌گو نیز در سطح شهر و بوستان‌های قم فعال است و سال آینده 10 سازه جدید نصب خواهد شد.
وی اضافه کرد: 2 هزار و 500 کوچه شهر قم هم‌اینک به اسامی شهدا مزین شده و در 900 کوچه نیز تابلوی‌های بارکدخوان و تصاویر شهدا نصب شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchz6nz.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما