تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 16094
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است، گفت: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولین استان است.
استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است/لزوم واگذاری اختیارات بیشتر به شوراها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: نهادهایی که با نفس قدسی حضرت امام(ره) تأسیس شدند موجب خیر برکت هستند.
وی با اشاره به اینکه اراده مردم در شوراها نقش اساسی دارد، مطرح کرد: تشکیل شوراها یک پایه و اساس اعتقادی و دینی دارد و از زمان تشکیل اتفاقات بسیار مطلوبی در شوراها رقم خورده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقاطعی دولت‌ها همکاری لازم در واگذاری امور به شوراها را نداشته‌اند، عنوان کرد: گردش مسئولیت‌ها می‌تواند در شوراها محقق شود و این اتفاق زمانی رقم می‌خورد که به شوراها بها داده شود.
وی با تأکید بر اینکه مباحث شورایی جزو اعتقادات دینی ما است، خاطرنشان کرد: به همین منظور باید اقدامات بیش‌تری را به شوراها واگذار کنیم و نگرانی نسبت به بروز مشکلات نداشته باشیم.
امیرآبادی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هر دوره شوراها قدرتمندتر شده‌اند، تصریح کرد: البته برخی تخلفات سبب شده است که نگاه مردم به شوراها تغییر پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است، یادآور شد: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولین استان است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه زحمات مسئولین نظام باید برای مردم تبیین شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باوجود تمام مشکلات، زحمات بسیاری کشیده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxyev.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما