تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 16720
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی با دعوت از مردم شریف بویژه جوانان ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت حضور حداکثری و دقت در انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.
تاکید دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری بر حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در این پیام که عصر چهارشنبه در پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم منتشر شد، آمده است: تجربه موفق انتخابات متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.
این پیام حاکیست: اینک مردم انقلابی و امت آگاه و آزاده ایرانی، یکی دیگر از صحنه‌‏های بزرگ آزمایش الهی را در پیش‌‏رو دارند و هشتم تیر ۱۴۰۳ روزی است که ملت غیور ایران اسلامی با انتخاب رئیس جمهوری معتقد به ارزش‌ها و آرمان‌ های اسلامی، دردآشنا، کارآ و توانمند، ملتزم به قانون اساسی و اصل ولایت ‏فقیه و دارای درایت و مدیریت، باردیگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و برای مسوولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران فردی را برخواهند گزید که این پست‏ را امانت الهی و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت خواهد کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در این پیام با تقدیر از عموم ملت بویژه جوانان رشید ایران که خود را برای «حضوری آگاهانه» در صحنه آماده ساخته است با تاکید بر آرمان‌های حضرت امام«قدس سره» و بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» که همواره بر حضور حداکثری بعنوان یک راهبرد تاکید دارند، بر ضرورت رعایت اخلاق سیاسی و حق ‏الناس از سوی نامزدها و هواداران آنها تصریح کرده است.
در این پیام همچنین از همگان دعوت شده است تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن سوابق نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فرد اصلح رأی دهند تا به لطف پروردگار متعال، رئیس جمهور آینده با رأیی بالا، از پشتوانه قوی‏تری برخوردار بوده و در حلّ مشکلات کشور، توفیق بیشتری کسب کند.
به گزارش ایرنا، وزارت کشور اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری را روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و بر این‌ اساس آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در عرصه انتخابات ریاست‌ جمهوریِ چهاردهم به رقابت خواهند پرداخت.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر امسال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxedy.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما