تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 16796
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: با هدف افزایش دوام و عمر روسازی معابر شهرک خودرو، از بتن مُسلح با مقاومت فشاری مناسب به‌عنوان جایگزین آسفالت استفاده‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه فعالیت ناشی از وجود مراکز منتسب به خدمات خودرو سبب نرم شدن و ضعیف شدن روکش آسفالت در معابر و شوارع شهرک خودرو خواهد شد، از بتن مُسلح با مقاومت فشاری مناسب به‌عنوان جایگزین آسفالت با هدف افزایش دوام و عمر روسازی استفاده‌شده است.
وی با اشاره به اجرای عملیات 100 مترمکعبی به‌صورت بتن مسلح در بلوک B12 گفت: خیابان C2 در مجاورت بلوک B12 به‌تازگی به متراژ 100 مترمکعب با استفاده از میلگردهای تقویتی و با مقاومت فشاری مناسب تحت عنوان C25 انجام، و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: صنوف و خدمات مرتبط با خودرو نیازمند در نظر گرفتن شرایط خاص ازجمله پیاده‌روسازی و روسازی معابر و شوارع به‌صورت اختصاصی است، زیرا روش‌های تعمیر و نگهداری و استفاده از مواد لغزنده مانند روغن‌ها و مایع گریس و نیز فعالیت ناشی از مراکز موصوف می‌تواند باعث تخریب روکش آسفالت شود.
صادقی امینی افزود: اجرای روکش بتن مسلح در شهرک خودرو سبب کاهش ترک‌خوردگی،ساییدگی و از بین رفتن بافت می‌شود و علاوه بر مزیت سرعت در اجرا و دوام بالا، به زیبایی بصری کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciqyaz.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما