تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 16808
مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم خبر داد:

تحقق درآمد 108 درصدی شهرداری قم در سه ماه ابتدای سال 1403

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تحقق درآمد 108 درصدی شهرداری قم در سه ماه ابتدای سال 1403 خبر داد و گفت: محل هزینه کرد این درآمد نقاط مختلف مناطق هشتگانه شهری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: کدها درآمدی در بخش‌های نقدی و غیرنقدی با توجه به تلاش‌هایی که در مناطق هشتگانه انجام گرفت و نقشه راهی که دکتر سقائیان نژاد شهردار برای مجموعه شهرداری طراحی کردند و همچنین برنامه اجرایی که معاونت برنامه‌ریزی ابلاغ کرده، شهرداری قم توانست در سه ماه ابتدای سال 1403 درآمد 108درصدی را تحقق بخشد.
وی ادامه داد: این درآمد در بخش نقدی 106 درصد تحقق و در بخش غیرنقدی 114 درصد تحقق داشته است که نشان‌دهنده عملکرد مثبت مجموعه شهرداری در این مدت است.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و بحث بازار مسکن و مواردی این‌چنین، این عملکرد مثبت به نظر می‌رسد و علی‌رغم اینکه در اوایل سال به‌خصوص ماه‌های ابتدایی چالش‌های درآمدی وجود داشت و امسال نیز مقارن با ایام ماه مبارک  رمضان بود، با تدابیر انجامش شده نهایتاً خروجی سه‌ماهه این تحقق درآمد حاصل شد.
وحیدنیا اضافه کرد: در بحث کدهای ساختمانی درآمد سه ماه ابتدای سال 1403 نسبت به سال گذشته، وصولی‌ها دارای رشد 54 درصدی بوده و در این سه ماه 137 درصد تحقق درآمد انجام شد. در نوسازی و بهای خدمات پسماند نیز 94 درصد تحقق بود که رشد 14 درصدی داشت.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش ارزش‌افزوده نیز شاهد تحقق  144 درصدی درآمد هستیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc44qs.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما