تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 16809
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تکمیل شبکه توزیع، محله‌محوری، هوشمندسازی و تنظیم بازار راهبردهای این سازمان در فعالیت‌های پیش‌رو است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن صادقی امینی در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با اشاره به رشد تحقق بودجه‌ای سازمان اظهار کرد: در مورد محقق نشدن بعضی از بندهای بودجه ۱۴۰۲ این اتفاق مرتبط با فروش نرفتن بخشی از دارایی‌های سازمان بوده که در مجموع به ضرر سازمان نیست.
 وی خاطرنشان کرد: در مورد شهرک صنوف یک اتفاق بسیار مهم که در روزهای آتی رقم خواهد خورد و آن تخصیص ۵۰۰ انشعاب برق جدید است.
 مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع حدود ۷۰ درصد تحقق بودجه سال گذشته در بخش درآمدی بوده است، افزود: در بخش هزینه نیز تدبیری گرفته شده که تعادلی میان درآمد و هزینه سال ۱۴۰۲ در تفریغ بودجه سازمان وجود داشته باشد.
 وی با تأکید بر اینکه در ردیف‌های عملیاتی تحقق بودجه سازمان میادین بیش از ۱۰۰ درصد است، تصریح کرد: بیشتر ردیف‌های بودجه‌ای سازمان وضعیت بسیار خوبی دارد، اما بعضی مشکلات در زیرساخت‌هایی همچون برق امر فروش واحدهای صنفی را به تأخیر انداخته است.
 صادقی امینی با اشاره به راهبردهای چهارگانه این سازمان ادامه داد: تکمیل شبکه توزیع، محله‌محوری، هوشمندسازی و تنظیم بازار راهبردهای این سازمان در فعالیت‌های پیش‌رو است.
وی اضافه کرد: در بخش تکمیل شبکه توزیع، اقداماتی همچون آغاز عملیات اجرایی پروژه فروشگاه همشهری هفت انجام‌شده است و در حال حاضر وارد مرحله نازک‌کاری شده که وسعت این فروشگاه هزار مترمربع است.
 مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم پیگیری برای احداث مجموعه 3.3 هکتاری توزیع کالا در پردیسان گفت: در کنار این اقدامات، در حوزه نرم‌افزاری نیز وارد شده‌ایم و به دنبال تکمیل حلقه‌های تنظیم بازار هستیم.
وی مطرح کرد: در بحث هوشمندسازی نیز توسعه شبکه فیبر نوری آغاز شد و در حال حاضر در میدان مرکزی، شهرک صنوف و هم شهرک خودرو ایجادشده و منتظر سوئیچ شدن و آغاز به کار است.
 صادقی امینی با اشاره به تدوین دستورالعمل انضباطی گفت: شیوه‌نامه اعلام قیمت تدوین‌شده است و لایحه آن به شورای اسلامی شهر قم ارسال خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdnj0f.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما