تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 16834
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از احداث چند پروژه جدید تفریحی در قم خبر داد و گفت: کارتینگ بوستان علوی به‌صورت کامل در حال به‌روزرسانی و تبدیل‌شدن به یک مجموعه بین‌المللی است.
کارتینگ بوستان غدیر قم به یک مجموعه بین‌المللی تبدیل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: مجموعه بوستان علوی امروز به یکی از مراکز مهم تفریحی و گردشگری شهر قم تبدیل‌شده است که در کنار شهربازی با سورتمه ریلی، تله‌سیژ و مجموعه دمنوش‌خانه از شهروندان و زائران پذیرایی می‌کند.
 وی افزود: مجموعه بازی‌های هیجانی همچون پینت بال، فوتبال دستی و مینی گلف در کنار دمنوش خانه سنتی احداث و از اقدامات شاخص انجام‌شده در بوستان علوی است که موجب می‌شود این مجموعه به یک قطب گردشگری تبدیل شود.
 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه احداث بیش از ۱۰۰۰ هکتار بوستان از افتخارات شهر قم و برنامه شهرداری کف‌سازی همه مکان‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین نمونه این بوستان‌ها بوستان خضر نبی با مساحت ۵۴۰ هزار مترمربع و در کشور بی‌نظیر است.
 جوادیان با بیان اینکه در حال حاضر سه شهربازی در قم وجود دارد، اضافه کرد: شهربازی بوستان غدیر یک سال پیش به بهره‌برداری رسید، شهربازی بوستان فدک نیز که یکی از مراکز نوستالژی برای مردم قم بود مجدد افتتاح شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
 وی با اشاره به استقبال خوب مردم از مجموعه باغ پرندگان و پارک آبی شهر قم، تصریح کرد: مجموعه قایقرانی و ورزش‌های آبی بوستان جوان از مکان‌های مهمی برای ورزش‌های آبی است که در بحث تبلیغات شهری مغفول مانده و لازم است رسانه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.
 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه تعدادی از مجموعه‌های جدید در حال احداث یا نزدیک به بهره‌برداری است، ادامه داد: برای نمونه باغ گیاه‌شناسی شهر قم یک مجموعه بسیار فاخر علمی، آموزشی و پژوهشی و در حال ساخت است.
 جوادیان با اشاره به زیپ لاین و پل معلق بوستان کوثر گفت: مجموعه کارتینگ بوستان غدیر که با تغییر بهره‌برداری به‌صورت کامل در حال به‌روزرسانی است و به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در حال تبدیل‌شدن به یک مجموعه بین‌المللی است تا بتوان مسابقات بین‌المللی را در آن برگزار کرد.
 وی افزود: مجموعه پذیرایی بوستان غدیر مورد بعدی است، رستوران و مجموعه سنتی در حال احداث در کنار شهربازی دارد و مجموعه گردشگری آبشار عوارضی طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اضافه کرد: تمام این‌ها در راستای ایجاد و گسترش نشاط اجتماعی برای شهروندان، زائران و مسافران است تا بتوانند از این امکانات استفاده کنند و موجب تولید ثروت و توسعه اقتصادی برای مردم شهر قم باشند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbawb8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما