تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : 16892
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: سال جاری سامانه‌های ثبت پلاک در ورودی‌های شهر قم فعال می‌شود و طبق دستورالعمل پلیس راهور زمانی به دوربینی کد داده می‌شود که بتواند پارامترهای مورد نظر را داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری وحید محسنی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان عقد قرارداد تأمین تجهیزات انجام شد که سال جاری این قرارداد به مرحله اجرا رسید.
وی افزود: ۳۵ دکل و فونداسیون با مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این قرارداد تأمین شد که ۶۰ دوربین نظارتی و ۶۰ دوربین پلاک‌خوان را شامل می‌شود.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه دوربین‌های تردد شمار اکنون مورد استفاده چندانی قرار نمی‌گیرند، اضافه کرد: سامانه‌های ثبت پلاک می‌تواند ۹۸ درصد از ترددها را درست بشمارد و عرض معبر را پوشش دهد.
محسنی عنوان کرد: سال جاری سامانه‌های ثبت پلاک در ورودی‌های شهر قم فعال می‌شود و طبق دستورالعمل پلیس راهور زمانی به دوربینی کد داده می‌شود که بتواند شاخص‌های مورد نظر را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه آگاه بودن از میزان تردد در مسیرها و زمان‌های مختلف می‌تواند منجر به برنامه‌ریزی دقیق شهری شود، گفت: این مسئله به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf0cdy.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما